BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 3 decembrie 2008

3 momente

Pe blogul lui Tudor Chirila era lansata o provocare: sa scrii 3 momente din viata pe care le-ai re-trai din nou si din nou, daca s-ar putea. A fost cu adevarat o provocare sa stau si sa ma gandesc care dintre toate momentele pe care le-am trait au fost cele mai... de fapt nici nu stiu care e criteriul pe care sa-l aleg cand fac selectia: cele mai importante, cele mai memorabile, cele mai marcante... Cred ca primele 2 pe care le-am gasit sunt alese ca intensitate a momentului, ca practic e vorba de MOMENT (din nou).

1. o noapte de iulie la mare in care am simtit ca iubirea nu are nevoie de reciprocitate, ci ca e o alegere a ta, sa dai si sa te dai cu totul
2. sagrada familia si toata barcelona. de fapt gaudi si legatura mea la un nivel foarte subtil cu ARTA lui

pentru al treilea, voi reveni. mi-a venit unul in minte, cel scris mai jos, dar ceva imi spune ca mai exista un moment care sa vrea sa fie mentionat in astea trei, asa ca ii dau spatiu...
3(potential). ziua in care am purtat pentru prima data ochelari si am vazut ca frunzele din copaci au contur, nu sunt doar o masa de culoare verde...

ale tale care sunt?

lasa-te dus de ganduri. si nu te intorce in trecut, ci doar revezi momentele care te-au facut pe tine sa fii cine esti acum.
si daca vrei sa le impartasesti, lasa un comentariu, daca nu, macar ma bucur ca ti-am oferit ocazia sa le vezi.

cu drag...

0 comentarii: