BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 21 septembrie 2009

zambetele aruncate aiurea nu accentueaza incalzirea globala

Va invit sa testam teoria asta, si sa vedem daca putem sa facem un oras intreg sa zambeasca :) vineri 25 septembrie!

Am vazut acum cativa ani mesajul asta pe un poster de reclama la ceva - nici nu mai imi aduc aminte la ce era reclama, dar de atunci imi apare foarte des in minte - si zambesc :)... si face minuni cateodata (si pentru starea mea de spirit, si poate, pentru altii din jur).

Saptamana asta (21 – 27 Septembrie 2009), cei de la www.lumebuna.ro au lansat o initiativa la care subscriu :) citeste mai multe dand clic pe zambesc.lumebuna.ro.

Se impart zambete saptamana asta, tuturor persoanelor pe care le intalnesti.

Ce inseamna sa daruim un zambet?
Pe o bucatica de hartie vom desena un smile si vom scrie “Un zambet pentru tine”.
Aceasta bucatica de hartie o vom oferi persoanelor din locatiile respective impreuna binenteles cu zambetul nostru propriu :)


Am hotarat sa aducem zambetele si in orasul nostru, asa ca VINERI - 25 septembrie - E ZIUA ZAMBETELOR LA CLUJ!

Scrie cat mai multe biletele, ia-ti zambetul cu tine cand pleci de acasa, si vineri, imparte-le tuturor!



Astept sa ne intalnim pe strazile Clujului, prin intersectii, in magazine, in mall-uri, banci, birouri, parcuri... peste tot... si sa vedem vineri tot Clujul zambind! nu-i asa ca ar fi frumos?

5 comentarii:

Laszlo spunea...

Ar fi foarte frumos, doar ca n-ar fi de nici un folos.
Oamenii continua sa traiasca in pacat, fara Cristos, si sa piara pe vesnicie... si un zambet nu ajuta cu nimic in rezolvarea problemei cele mai adanci si adevarate...

Mihaela spunea...

Buna Oszkar
sunt de acord ca nu se rezolva problemele adanci si adevarate. doar ca nici macar solutii pentru astea de suprafata nu exista. si eu am zis sa incep de undeva :) adica macar cate un pas inainte :) si din proprie experienta, face o reala diferenta in timp, pe masura ce devine stil de viata...
asa ca daca sustii ACTIV sa se creeze o crestere, hai cu noi vineri, si da ceea ce tu ai de dat omenirii... este nevoie de asta - ca fiecare sa faca ceea ce este menit sa faca!
multumesc pentru comment.
iti doresc sa ai o seara minunata si sa ai putere sa faci tot ceea ce simti ca ar fi de facut!

Mihaela

Unknown spunea...

Super Miha!!!!
uite azi chiar am ocazia sa o fac cat se poate de des. Sunt la o Bursa a locurilor de munca la Casa de Cultura a Studentilor in Cluj.

Daca este cineva interesat de n job, poate reuseste sa isi gaseasca unul... :)

Mihaela spunea...

Yuhuuuu Ciprian!!
la Bursa locurilor de munca?? pai acolo e cea mai mare nevoie de zambete!!! pot deja sa-mi imaginez oameni venind la tine la stand si plecand cu zambetul pe buze :) coooolll!!! SA INCEAPA NEBUNIAAAA!!!

testinghw spunea...

Mihaela, multumesc pentru participare la campanie si promovarea ei in Cluj :) abia astept sa citesc povestea impartirii de zambete in Cluj