BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 22 aprilie 2010

de 1 iunie... 2010!!

Astazi Lia s-a trezit ca o floricica, zambind si cu chef de joaca.
M-a tot provocat sa vedem de-a ce ne vom juca de 1 iunie, si uite ca ziua nationala a copiilor e pretutindeni deja se creeaza... :)

Am lansat si lansez invitatia si intrebarea tututor celor care treceti pe aici: daca totul ar fi posibil, daca s-ar putea intampla ORICE, daca n-ar exista reguli si oameni care sa judece din afara, daca ati putea sa va simtiti din nou liberi asa cum va simteati cand erati copii, daca starea aia de usor si ne-complicat ar fi din nou starea naturala din fiecare zi...
VOI CUM ATI SARBATORI ZIUA DE 1 IUNIE? 

Pentru noi, anul trecut a fost un mic inceput si un model ca... se poate... :)
anul trecut, de la copii de cativa ani, pana la pensionari, toata lumea si-a oferit cateva ore de LIBERTATE si BUCURIE. si noi ne-am jucat cu ei
am sarit sotron, am fugit cu morisca, am facut baloane uriase de sapun, am desenat cu creta pe asfalt, am facut figurine din lego, ne-am jucat cu plastilina, ne-am lasat gandurile si imaginatia sa zboare pe foi de hartie cu acuarele (foarte old fashion... foarte faine amintiri)
dar singurul lucru clar, a fost ca lumea si-a dat voie sa se bucure si sa se "prosteasca" daca asta si-au dorit, si unii, chiar daca au fost mai reticenti si mai "seriosi" la inceput, si-au dat drumul usor, usor...

iar de atunci, in fiecare saptamana, le oferim spatiul tuturor "copiilor" mici si mari, sa faca ce si-ar mai dori sa faca daca ar fi voie.
la PLAYGROUND, totul e voie :)

si de 1 iunie 2010, vrem s-o facem din nou lata!!!

vom fi de pe la ora 17.30 pe terasa la Carturesti (sau inauntru, daca cumva vremea nu ne permite) si vom crea din nou spatiu pentru ORICE!! :) 
libertate, bucurie, zambete, joaca...
vise...

Veniti?
si daca da... de-a ce ati vrea sa va jucati?
si cum ati vrea sa fie...?

dati-va voie sa va exprimati....
lasati-va sa visati, si apoi spuneti-ne... s-ar putea ca visele sa devina realitate!!!

0 comentarii: