BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

joi, 22 aprilie 2010

my life just happens

stau si imi observ viata intamplandu-se fara sa am prea multe pareri despre actiunile care vin si trec...
le traiesc, viu, sunt acolo, atunci cand sunt acolo, sau le las sa treaca pe langa mine
si unele ma impacteaza, si altele mai putin
uneori, pur si simplu VAD cate o legatura intre ceea ce este, intre ceea ce am trait, si cursul firesc al vietii mele...
si invat
iar alteori, lectia vine mai tarziu, pur si simplu ma "paleste", si vad ca nimic nu s-a intamplat doar asa, si ca totul are legatura.
imi da o foarte mare relaxare
sunt foarte relaxata
viata mi se intampla, si eu nu trebuie sa fiu in control
tot ce este, este bine, si n-are cum sa fie altfel...
asa ca, cel putin ii dau voie sa fie exact cum este
traiesc, ma bucur de ce traiesc, si las sa fie...
nu am asteptari, nu imi doresc ceva anume, si tot ceea ce este, primesc ca atare, si ca fiind normal
atat.
si acum, zambesc :)

0 comentarii: