BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 15 iunie 2009

dupa concert

Am simtit sa scriu mesajul asta…
Vineri a fost concertul si ultima zi din proiectul CRCHM (vezi post-ul de mai jos). De o luna jumate lucrez(lucram) pentru ca la un moment dat am simtit ca vreau si ca pot sa fac o diferenta pentru copiii astia cu dizabilitati. Si vineri s-a intamplat evenimentul, si a fost un succes… pentru toata lumea implicata. De la centru, la solisti, invitati, auditoriu…

Eram la inceputul concertului, cei de pe scena cantau, si am avut un moment in care in dreapta mea, unul dintre beneficiarii centrului a inceput sa cante. Se uita fascinat la solisti, si a inceput pur si simplu sa danseze in scaun si sa cante cu ei. Si-a dat seama ce face, si s-a uitat intrebator la mama lui, daca e ok… si era ok :) era mai mult decat ok… A fost momentul in care mi-am dat seama ca tot ce se intampla e PENTRU EI! Stiu ca asta a fost singurul motiv pentru care toate s-au intamplat, dar momentul ala a facut clar ca, pe langa banii adunati pentru finalizarea centrului, evenimentul, concertul, totul, a fost facut pentru EI! Ceea ce transmiteau solistii a fost o realitate atat de clara, incat chiar daca EI nu percep “realitatea” asa cum o percepem noi, au primit… au inteles, si s-au conectat.
A fost pentru EI. Si am plans… mult.
Sunt mandra si onorata ca am fost una dintre rotitele care au facut asta sa se intample.

Si m-am uitat apoi in sala la oamenii care au venit pentru MINE. Luci, Lia, Gabi, Daniela, Cristina… toti oamenii care au lucrat si au fost mai mult decat 100% acolo pentru tot ce a fost nevoie…
Sunt binecuvantata.

Am oameni care ma iubesc si care ma asculta, si atunci cand e nevoie, fac orice pentru ca visele pe care le am sa devina realitate. Mama, Lucian si Madalina, Alexandra, Adriana, Ioana, Cristina, Ionel si Gloria, Geta, Anca (Ralu care era la Bucuresti)… oameni care, chiar daca au venit sa sprijine o cauza frumoasa, au venit in primul rand pentru ca i-am chemat EU.
Sunt norocoasa.
Si binecuvantata.
Si stiu ca nici unul nu are nevoie de multumirile mele. Stiu ca ma iubiti si faceti asta pentru ca ma iubiti… dar eu nu iau asta ca fiind un lucru de la sine inteles.
In timpul concertului am avut un moment foarte clar in care am vazut cat sunt de binecuvantata de a avea asa oameni in jurul meu…

Va multumesc

La fiecare in parte

Pentru iubirea voastra si pentru felul in care imi sunteti alaturi, in orice circumstante (chiar si cand eu nu sunt prezenta, sau sunt prinsa in ce fac) si imi daruiti…

Sa va dea Dumnezeu tot ceea ce dati!
Si sa fiti fericiti!

0 comentarii: