BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

sâmbătă, 20 iunie 2009

such a perfect day....

ascultam astazi un album de cover-uri Berti Barbera si spunea intr-o piesa "if bluebirds fly over the rainbow, why can't I"... si am vazut din nou ca sunt...bine...
am zburat pe deasupra curcubeului (eram intr-un elicopter la cascada Niagara - si chiar am fost la propriu pe deasupra unui curcubeu, in zbor)...
nu este nimic pe care sa nu-l pot face
ascultand cantecul, asta mi-a aparut - ca daca am facut-o pe asta, nu este nimic pe care sa nu-l pot face...
si ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt prezenta la asta
cu totii putem face tot ce ne dorim, dar foarte putini chiar ajungem sa simtim, de-adevarate-lea, ca e asa
acuma ploua
dar ploaia asta e doar frumoasa!

traiesc o viata frumoasa
si sunt inconjurata de frumos

si e minunat cand pot impartasi asta cu cei din jurul meu

imi vine din nou sa spun ca sunt binecuvantata ca am in jurul meu oamenii pe care-i am...

va multumesc, inca o data, la toti!

0 comentarii: