BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 11 noiembrie 2009

aseara am respirat arta... si viata

A fost o seara foarte deosebita...
Lansarea cartii "Eu cine sunt?" a fost foarte putin organizata, adica lucrurile se intamplau oricum de la sine, si experienta a fost ca nu am facut mare lucru.
ceea ce a facut ca nici unul dintre noi sa nu stie ce urmeaza sa se intample
asa ca... am fost suprinsi, si am fost vii si prezenti, si toate s-au intamplat asa cum trebuia :)
a fost foarte multa lume (- exact acei oameni care trebuiau sa vina)
a venit si Onisor si apoi si Ionut (ambii din Grupul Autograf) a fost si Sorin Misiriantu, dar nu ca mari artisti, ci ca oameni care si-au dorit sa fie in spatiul ala... si s-au bucurat de tot ce a fost, si de vibratia pozitiva... (greu de spus altfel in cuvinte, dar parca tot ce a fost aseara, a fost doar o vibratie pozitiva)
La vinoteca Origine e spatiu in care arta si trairea sa se manifeste (daca nu ati fost inca, merita sa incercati - urmeaza sa-si deschida chiar si cafenea :D - aviz amatorilor) - pe Motilor 111
si tot ce s-a intamplat, a curs...

Liviu a deschis seara, dar exact asta e cuvantul cate trebuie folosit: a DESCHIS...
a cantat ce a simtit, si lumea a cantat cu el
si apoi s-a vorbit, nu mult, dar foarte personal... (multumesc Mihail pentru ocazie, multumesc Delia Muresan pentru bucurie, multumesc Lia pentru prezenta ta)
ce s-a vorbit, din nou e greu de spus - pentru ca a venit natural, si parca toata lumea incepea sa descopere "Eu cine sunt?"... o intrebare care te poate duce foarte departe...

pentru mine, a fost doar preludiul... doar inceputul a ce va urma sa fie...
m-am conectat la muzica lui Liviu si apoi... restul doar a fost :)
foarte fain spatiu!
ne mai intoarcem.

si voi continua tot in acest post, chiar daca e vorba de un alt eveniment, dar s-au succedat si completat atat de bine, ca nu am cum sa le separ


"Dac'as fi rege"
e un spectacol caruia Sorin Misiriantu i-a dat viata aseara, impreuna cu Liviu Bocaniala in Irish&Music Pub.
a inceput cu lume agitata (- noi tocmai veniseram de la vinoteca, euforici dupa lansare - noi toti, adica si cei doi artisti...)
si ne-a luat cam... 30 de secunde sa intram in stare!
fascinant!
Sorin e... incredibil...
nu stiu cum se transpune in stare, nu stiu ce face, nu stiu cum face, dar stiu ca in prezenta lui, parca trec intr-o alta lume
si muzica lui Liviu parca nici nu exista - adica era atat de prezenta si... potrivita, ca nici nu se simtea, si cu toate astea, a fost completarea perfecta pentru text, si cadrul perfect pentru stare... WOOOWWWW!!!

mi-am dat seama ca de fiecare data cand sunt in fata... creatiei, cand am binecuvantarea sa fiu prezenta cand ceva se creeaza, de fiecare data cand am sansa (si onoarea) sa vad un om... conectat... e ca si cum ceva se revarsa in mine... (iarasi nu gasesc cuvinte mai potrivite).
am plans aseara
mult
si plansul era doar bucurie pura
adica traire
stare
emotie, dar o emotie care vine din cine si ce suntem noi de-adevarate-lea
o re-descoperire...

da, ma regasesc pe mine de fiecare data cand sunt intr-un cadru din asta

si vreau sa le multumesc inca o data lui Sorin si lui Liviu pentru ca-mi permit sa fiu in spatii din astea des, pentru ca ne apropiem si pentru ca ne regasim asa, impreuna, pentru ca se creeaza chestii singure - doar toate astea doreau sa fie, si uite ca se genereaza si spatiul pentru ele... foarte natural...

multumesc lui Onisor si lui Ionut pentru deschidere (am simtit aseara ca parca ar fi din gasca noastra de cand ii lumea!)
multumesc lui Mihail pentru cat de conectat este si pentru cat de mult iubeste, si cu cata pasiune!
multumesc inca o data Delia pentru dorinta ta nesfarsita de a aduce bine
multumesc Lia pentru cat de minunata esti (si pentru iubirea ta pentru mine)
multumesc Luci pentru cat de aproape imi esti, si pentru ca intelegi, si pentru ca iubesti... in orice circumstanta, si oricand... si tot timpul

si le multumesc tuturor celor care au fost acolo aseara (pentru mine evenimentele se intre-patrund oricum)... si pentru ca v-ati dat voie sa fiti, si pentru ca din energia voastra s-a creat totul... voi ati fost spatiul, si pentru voi a fost totul
pentru fiecare dintre noi
si datorita fiecaruia dintre noi...

va multumesc...
si va iubesc pe fiecare in parte (chiar daca pe unii nu va cunosc) - va admir pentru deschiderea voastra... tineti minte ca ce s-a intamplat aseara, a fost pentru ca voi aveati nevoie sa fie asa, pentru ca voi ati creat sa fie asa, pentru ca voi ati dat voie si ati creat ca lucrurile sa se intample

atat.


-------------------------------------------------------------------

filmari de la evenimentul de lansare a cartii puteti gasi aici - mai la final...



si pentru ca am reusit sa filmam o parte din piesa "Dac'as fi rege", gasiti aici cateva bucati... (- chiar daca filmarea nu e foarte buna, starea se poate simti)



si aici gasiti tot din spectacolul "Dac'as fi rege"
partea 2
partea 3
partea 4

3 comentarii:

Mihail Musat spunea...

Minunat! Atat ceea ce a fost aseara, precum si ce ai scris aici. Si aseara si aici totul este o emotie...totul este plin de viata!

Multumesc si eu Mihaela pentru deschiderea de a ma primi si sustinerea pentru proiectele pe care le-am adus in Cluj >:D<

Unknown spunea...

a fost intr-adevar ceva minunat si plin de prezenta, un spatiu in care magia a circulat libera.
iti multumesc pentru ceea ce esti si pentru ca ne dai voie sa luam parte la asemenea evenimente. iti multumesc pentru ca esti tu si ne oferi si noua spatiu sa fim noi (atat cat am descoperit pana acum ca suntem si poate mai mult de atat)
si prin intermediul tau le multumesc tuturor celor care au avut curajul sa fie ei.
multumesc

Rral spunea...

Multi oameni dragi mie intr-un spatiu in care fiinta doar este si ceea ce trebuie sa se intample, se intampla. M-am bucurat mult sa citesc post-ul tau, Mihaela, si sa ma las transpunsa in atmosfera descrisa de tine cu atata usurinta. :)

O imbratisare stransa pentru fiecare din oamenii prezenti la acel eveniment,
Rral :)