BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 16 octombrie 2009

Sustin initiativele cu impact pozitiv!!!


De cateva luni imi canalizez energia pe solutii mai mult decat pe probleme si caut oameni care sa sprijine mai mult decat sa se planga...

Mihail Musat este unul dintre oamenii care au intrat in viata mea pur si simplu de cand am auzit de proiectul Lume Buna si de ideile pe care ei le promoveaza. Am ajuns sa vad ca Mihail chiar are ca scop sa creeze o lume mai buna :) asa ca aleg sa-l sprijin! si te invit si pe tine sa ni te alaturi.

Mai intai da un ochi pe proiectele pe care le-a initiat: PROIECTE

si apoi, IA ACTIUNE: in perioada 19-28 octombrie, intra pe Cautam Oameni Mari , citeste-i povestea, fa-ti cont, si voteaza-l o data pe zi pe Mihail... si poate dai si informatia mai departe.

Mihail e clar un om care merita sprijinit!
E un om care promoveaza idei pozitive si pro-activitate - eu personal vreau sa fie cat mai multi oameni de genul asta in jurul meu :) Tu ce parere ai?


Si te invit oricum sa citesti despre Mihail si proiectele lui. Pe mine m-au scos din casa de cateva ori sa particip in campanii de genul Free Hugs si Imparte un zambet...
si simt ca lumea din care fac parte e din ce in ce mai buna...
poate vei gasi si tu inspiratie sau sprijin sa ACTIONEZI!

In plus tocmai am mai gasit un articol scris de el, chiar legat de campania asta - citeste-l aici , si creeaza-ti propria parere despre Mihail Musat. Eu aleg sa-l sustin. Pe el si proiectele pe care le genereaza! :)

1 comentarii:

Mihail Musat spunea...

>:D<..stii cum se spune ca "o imagine face cat o mie de cuvinte"..acelasi lucru intentionez si eu prin acest hug :)