BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

miercuri, 9 decembrie 2009

Ajuta-l pe Mos Craciun!


Moş Crăciun şi-a găsit ajutoare în Librăria Cărtureşti din Cluj. Pe mine, pe tine, pe oricine vrea să facă o bucurie!!

Pentru perioada 10-20 decembrie, Moşul a lăsat în librăria Cărtureşti din Iulius Mall o cutie pentru ca noi, ajutoarele lui, să o umplem de cadouri pentru alţii.

De sărbatori facem ordine şi descoperim o mulţime de lucruri de care nu mai avem nevoie, de care-am uitat, pe care nu le mai folosim şi care ne ocupă inutil spaţiu – lucruri in stare buna si de care însă alte persoane s-ar bucura, de care-ar avea nevoie şi pe care le-ar folosi.

Fie că ai haine pe care nu le mai porţi (dar sunt în stare bună) sau carţi pe care le-ai citit, obiecte care nu-ţi mai sunt de folos (dar funcţionează) sau cadouri pe care le-ai primit şi vrei să le dai mai departe, cutia Moşului din Cărtureşti Cluj te aşteaptă.

Cadourile adunate de la fiecare dintre noi vor pleca în 21 decembrie către cei 40 de copii beneficiari ai centrelor Fundatiei Prison Fellowship Romania. 16 din acetia sunt asistati in Centrul de Zi pentru Integrarea Sociala a Copiilor Delincventi, iar 24 in Centrul Crestin pentru Copiii Strazii. Copiii care vor primi cadourile de la noi au varste cuprinse intre 9 si 19 ani. Prin aceasta actiune vrem sa sprijinim activitatile desfasurate in aceste centre, pentru prevenirea si reducerea delincventei juvenile si reintegrarea copiilor in familie, scoala si societate.

De multe ori vrem să facem un bine, să ajutăm, să donăm, dar ne împiedică lipsa timpului, faptul că nu ştim cum şi unde să găsim organizaţia sau nu ştim de ce au nevoie. Dacă vrei să te implici social, Librăria Cărtureşti îţi oferă locul unde poţi să faci acest lucru. Cînd vii să cumperi ceva nou pentru cei dragi, ai ocazia să faci un cadou şi pentru un străin – noi ne vom asigura că aceste daruri vor ajunge la cei care au nevoie de ele. Fără să-ţi pierzi timpul vei contribui astfel la zambetele şi bucuria altor persoane.


Ajuta-l pe Moş Crăciun la Librăria Cărtureşti din Iulius Mall!

2 comentarii:

Marius Iulian BERESCU spunea...

se poate merge la distribuire?

Mihaela spunea...

Buna Marius
citindu-ti intrebarea mi-am dat seama ca nu am creat nimic pentru momentul "distribuirii" lucrurilor adunate. Tot ce ne-am dorit a fost ca lucrurile sa se stranga, si ele sa ajunga la cei care au nevoie, si care s-ar bucura de ele. Nu mi-am dorit (si deci nu am creat - pana acum) nimic special referitor la acel moment. Din discutia noastra cu David de la Prison Fellowship, din faptul ca avem incredere in el, am decis doar ca in 20 decembrie, vor veni in Carturesti dupa lucruri (au ei masina pentru asta) si le vor duce la centre. Imi dau seama acum ca nu am dorit neaparat ca lumea sa stie ca noi am facut proiectul... ci doar ca lucrurile sa ajunga acolo unde trebuie! (nici nu ma gandisem la asta, dar e destul de evident din felul in care proiectul a fost generat :D). Si sa revenim la intrebarea ta: evident ca putem aranja sa mergem. Voi chiar vorbi cu Lia (si poate si cu cei din Carturesti - oameni foarte faini de altfel) si vom crea ceva... inca nu stiu ce... Te voi anunta - voi adauga la post-ul asta informatia, de indata ce o voi avea. Iti multumesc pentru intrebare si pentru ca mi-ai mai oferit inca un punct de vedere legat de initiativa asta (cu siguranta sunt mai multi oameni ca tine, care ar vrea sa mearga...). Promit sa revin cu o varianta concreta in cateva zile - dar raspunsul de pe acum este ca DA, se poate merge - va trebui doar sa ne organizam, in cazul in care ar mai vrea si altii sa vina :) Multumesc inca o data.
O zi faina!!

si multumim ca ai ales sa fii Mos Craciun cu noi...

Mihaela & restul gastii