BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 20 octombrie 2020

Biletele cu IUBIRE

Articol publicat pe LiterNet - https://atelier.liternet.ro/articol/22806/Mihaela-Bar/Biletele-cu-IUBIRE.html


Nu de mult a fost ziua mea

Si e unul din momentele din an in care imi iau spatiu sa SARBATORESC
Imi place mult sa marchez momente
Sa stau sa RESPIR acea sarbatorire. A orice ar fi ea.
Imi plac sarbatorile de orice fel
Imi place sa surprind oamenii cu daruri care li se potrivesc si care aduc bucurie
Si imi place sa fiu surprinsa :)
Asa ca oamenii din jurul meu ma surprind 
Mereu
Si e magic asa....

Anul asta, am mai primit un dar aparte
Poate cel mai fain cadou de ziua mea 
niste biletele...
:))
Serios!!
Si e un "cadou" care inca se intampla
Deja de mai mult de doua saptamani tot gasesc biletele pe care Andrei (10 ani) mi le-a scris si le-a ascuns in locuri unde sa le gasesc :)
In geanta in buzunarul de chei
In husa telefonului unde imi tin cardul de transport
In hainele puse la uscat pe balcon - stie ca doar eu le strang :)
In laptop
Sub farfuria de micul dejun
In portofel
In buzunarul de la haina
...
Scrie pe ele ca ma iubeste
Ca sunt o mama buna
Ca merit sa fiu iubita
Ca imi doreste o zi minunata
Ieri am gasit unul in care scria ca sa fiu eu mereu exact asa cum sunt
In altul scria ca eu sunt cea care gestioneaza toate momentele exact asa cum trebuie :))) (ca sa vezi ce spirit de observatie :D, dar nu asta, cat felul in care ajunge sa formuleze, cu asa claritate)

Scrie pe ele lucruri pe care i le spun si eu de cand s-a nascut
A gasit undeva citate (Nu stiu unde. Nu vreau sa aflu) si imi scrie din ele. Dar le alege. Stie ce mi se potriveste. Ce e AL MEU. si mereu ma face sa zambesc
Si de culoare
Si de emotie
Si de relatie...

Si eu ii pun lui biletele colorate
Zilnic la scoala
In ghiozdan
Un gand.
O emotie
Un citat care m-a impresionat si care am simtit ca i se potriveste
De mai bine de un an (chiar si in pandemie ii mai ascundeam cate unul prin penar sau intre jucarii)

Si uite cum se intoarce. Totul...
E cu atata traire
Multumesc
Te iubesc,  Andrei

Ma bucur ca suntem amandoi in a umple lumea cu IUBIRE
ca amandoi contribuim la asta
Simt cum e vital sa fim tot mai multi oameni care sa dam lumii iubire
Doar asa...

Stii, sunt multe zile in care ne tot flendurim dintr-o parte in alta, fugind intre programe si activitati
Si apoi sunt CLIPE in care parca simt viata in slow motion... in care timpul incetineste si vad asa cum ceva magic se construieste

Esti un om MINUNAT, mai Andrei
Ma rog ca mereu in viata ta sa fie oameni care VAD si SIMT asta...
Eu una tare ma bucur ca am primit sansa sa te insotesc macar un pic pe drumul vietii tale...




0 comentarii: